Brug e-handelsfondens Forbruger Hotline

Alle brugere på EDBpriser.dk og søstersites har adgang til e-handelsfondens Forbruger Hotline. Vi har indgået samarbejdet for at hjælpe dig før, under og efter et køb hos forhandlerne på vores portal.

Få svar på spørgsmål og tvivl om e-handel

Du kan spare både tid og penge ved at spørge de juridiske eksperter hos e-handelsfondens Forbruger Hotline. Du kan for eksempel undgå at betale for meget, hvis du vil returnere en vare, få at vide om du kan fortryde købet, om du skal selv skal betale fragten osv. Kort sagt kan du få klar besked om alt, hvad der ret og rimeligt ved handel på nettet.

Det betaler sig

Er du i tvivl om dine rettigheder, er det en god idé at spørge e-handelsfondens Forbruger Hotline – på den måde kan du både spare tid og penge.

Sådan gør du

Ring til e-handelsfondens Forbruger Hotline alle hverdage ml. 9 - 15 på tlf.: +45 44 85 85 90.

Eller klik ind på dette link for yderligere hjælp.
https://www.emaerket.dk/forbruger/faa-hjaelp-af-e-maerket

e-handelsfondens værd at vide

I e-handelsfonden får de mange henvendelser fra forbrugere, som er i tvivl om deres retsstilling, når de handler på nettet. De har derfor samlet de mest almindelige spørgsmål, så du nemt kan se, hvordan du skal forholde dig i en given situation.

Klik her
og få svar på en lang række konkrete spørgsmål om handel på nettet.

Om e-handelsfonden

e-handelsfonden varetager den danske mærkningsordning, e-mærket. Læs om dine fordele ved at handle i en e-mærket netbutik på www.e-handelsfonden.dk.